mentale gezondheid

mentale gezondheid · 29. oktober 2021
Kansen creëren Mijn hele leven stond afgelopen weken op de kop. Mijn relatie is over, ik moest het huis uit en had nog helemaal geen uitzicht op een nieuwe woning. Allereerst was ik in paniek want welke oplossing was er met de huidige woningmarkt, mijn emotionele situatie en hoe zette ik door? Uiteindelijk ben ik aan het handelen geslagen. Want als ik stilsta zou er iedergeval niks gebeuren. Ik heb mijn zinnen gezet op het zoeken naar een huurwoning en ben gaan reageren. Ondertussen stuurde ik...
mentale gezondheid · 15. oktober 2021
Antidepressiva en benzodiazepines
Titel: Antidepressiva en benzodiazepines mijn strijd Het eeuwige dilemma van het slikken van medicatie Zinnen van je column: depressief/medicatie/herstellen Column: Mijn naam is Anniek een jonge vrouw van 30 jaar. In mijn jonge leven heb ik al een heleboel meegemaakt waardoor ik al op een redelijk jonge leeftijd namelijk 24 in aanraking kwam met antidepressiva en benzodiazepines. Eerst een klein tipje van de sluier om een inkijk te geven in mijn leven tot nu toe. Vanaf mijn 15e is mijn leven in...